Serwis qnwortal.com wykorzystuje "ciasteczka". Więcej w naszej polityce Cookies.

Społeczność jeździecka czeka na Ciebie

Już dziś dołącz do internetowej społeczności jeździeckiej skupiającej pasjonatów i profesjonalistów hippiki.


  • skupiamy 19 tysięcy Koniarzy
  • ponad 900 wartościowych artykułów
  • ponad 600 tysięcy zdjęć
  • ciekawe dyskusje
  • ludzie pełni pasji
  • fotorelacje z zawodów
  • rozbudowana baza rodowodowa
  • giełda koni i ogłoszenia

Masz już swój profil?

Zostań członkiem społeczności

* powyższe proste pytanie ma na celu
ochronę przed automatami spamującymi


Korzystanie z serwisu jest darmowe. Pełny dostęp uzyskasz po zarejestrowaniu się.
Dołączenie do nas nie zajmie więcej niż 30 sekund.

Twoje konto



Zobacz też

Kalendarz jeździecki

Sierpień 2019

PnWtSrCzwPtSobNd
  1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
Brak zaplanowanych wydarzeń na dzisiaj...

Wasza opinia

Gdzie jest paszport Twojego konia?








Głosy: 1161 Opinie: 3




Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092


» Forum koniarzy » RPG » Gra 1b; cześć pierwsza; GM: Toledo


Napisz nowy temat
Toledo Gra 1b; cześć pierwsza; GM: Toledo » Sob Maj 13, 2006 21:44   Przewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Toledo


Koniuszy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 485
Skąd: Otwock k/Wawy

Status: Offline

Przed odpowiedzią w tym temacie koniecznie zapoznaj sie z REGULAMINEM RPG zamieszczonym w dziale RPG
Gracze w tym temacie: Dagles13, Mattayah, Ogryzek, Nevada18 (zacznie później).

To co widzisz przed sobą przyciąga całą twoją uwagę. Trzymasz sie kurczowo czegoś poza zasięgiem widoku mając nadzieje, że uchroni cię to przed kolosalną burzą zbliżającą się do ciebie od lewej z ogromną szybkością. Nagłe porywy wiatru rzucają tobą na wszystkie strony, tak że już nie wiesz gdzie jest góra a gdzie dół. Jakaś nieznajoma ci siła ustawia cię naprzeciw nawałnicy, mimo twojego krzyku sprzeciwu...krzyku który pęd powietrza wtłoczył ci powrotem do płuc. Jakaś osoba znajdująca się na wyciągnięcie dłoni przed tobą zasłoniła ci straszny widok...osoba poruszająca się w ten sam takt co ty. nagle siła przyciągająca cię do tego na czym siedzisz osłabła, pęd powietrza wzmógł się do granic możliwości... już wiesz gdzie jest dół...tam gdzie spadasz z ogromną szybkością...

Otrząsnęliście się z koszmaru w stojąc w lesie. Trzy czterdziestometrowe drzewa miedzy którymi stoicie zostały powalone na trzy strony świata w niewiadomych okolicznościach. Liście tych roślin jeszcze nie zaczęły usychać. Krajobraz dookoła was wygląda jak po przejściu burzy: cała ściółka została wywiana, a krzewy i trawy są przygniecione do ziemi lub połamane. Obok was w ziemi wyryte są cztery ogromne ślady każdy z czterema wyraźnymi wgłębieniami. Spostrzegacie że dalej las nie jest już aż tak zniszczony. Spoglądacie po sobie; trzy nieznające się osoby w całkowicie obcym miejscu, nieprzygotowane do takiej sytuacji...
Post » Wysłany: Sob Maj 13, 2006 21:44 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Dagles13 » Nie Maj 14, 2006 15:16   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Dagles13

Lansjer

Lansjer
Dołączył: 13 Mar 2006
Pochwał: 1
Posty: 1788


Status: Offline

Stoje zdezorietowana. Jeszcze nie dokonca doszlam do siebie. Co to moglo byc?-zadaje pytanie w myslach. Spogladam na dwie pozostale osoby, przygladam sie im uwaznie. Widze ze tez znalazly sie w takim samym polozeniu. Zaciekawily mnie ogromne slady. Przygladam sie im. Czy przypominaja slady jakiegos zwierzecia?
Post » Wysłany: Nie Maj 14, 2006 15:16 Zobacz profil autora PW
Ogryzek » Nie Maj 14, 2006 20:49   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Ogryzek


Pomocnik Stajennego
Dołączył: 22 Sty 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 198
Skąd: Opole

Status: Offline

Przez chwilę stoję zamroczona. Przez głowę przelatują mi takie urywki zdań jak 'czułam, że coś takiego się zdarzy' i 'nigdy bym nie pomyślała, że wielka przygoda zaczyna się w lesie'. Ostatnia myśl pozwoliła mi odzyskać jasne myślenie- zauważam dwie postacie obok mnie. Wyglądają na równie zamroczone, jak ja przed chwilą. Jedna z nich patrzy na mnie przez moment, a później ogląda ślady- odruchowo przemykam się za pień najbliższego drzewa (z tych, które jeszcze stoją) i przyglądam się obcym, olbrzymim śladom i okolicznemu lasowi, chcąc się zorientować, gdzie się znalazłam. Jeśli mam więcej czasu, rzucam okiem na mój ekwipunek i sprawdzam, jakiego uszczerbku doznało moje ciało przy tym upadku.
Post » Wysłany: Nie Maj 14, 2006 20:49 Zobacz profil autora PW
Mattayah » Wto Maj 16, 2006 14:57   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Mattayah


Adept Jeździecki
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 83


Status: Offline

Sprawdzam czy wszystkie organy mam na miejscu. Przyglądam się postacią ( proszę mg o opis). Ślady. Próbuje rozpoznać co czego mogą należęć . Zadaje pytanie postacią
- czy wydarzylo się wam to co mnie, kim jesteście. co o tym sądzicie
Post » Wysłany: Wto Maj 16, 2006 14:57 Zobacz profil autora PW
Toledo » Sro Maj 17, 2006 19:21   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Toledo


Koniuszy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 485
Skąd: Otwock k/Wawy

Status: Offline

Jedna z postaci, ta która z zacięciem przygląda się śladom, ma długie piękne brązowe włosy i wystające z nich, trochę spiczaste uszy. Posiada nieprzeciętne rysy twarzy i z tego co zdołałeś zaobserwować, niebieskie oczy. Zza pnia drzewa obserwuje cię jedno ciemnozielone oko, osadzone w szlachetnej twarzy i przyozdobione czarnymi włosami. Całość dopełnia trochę spiczaście zakończone ucho.
Ciężko wam domyślić się do jakiego zwierzęcia mogły by należeć te ślady. Wygląda na to, że to "coś" ryło w ziemi swoimi ogromnymi łapami szerokości przynajmniej 6 stóp. Zauważacie również, że zwierze miało jeden przeciwstawny palec.
Post » Wysłany: Sro Maj 17, 2006 19:21 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Dagles13 » Czw Maj 18, 2006 16:49   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Dagles13

Lansjer

Lansjer
Dołączył: 13 Mar 2006
Pochwał: 1
Posty: 1788


Status: Offline

To dopiero zagadka z tymi sladami-pomyslalam. Robie kilkanascie krokow naprzod, wchodze w ta czesc lasu ktora nie jest zniszczona. Czy tutaj tez sa widoczne slady? Czy moze widac jakas drozke, sciezke?
Post » Wysłany: Czw Maj 18, 2006 16:49 Zobacz profil autora PW
Mattayah » Czw Maj 18, 2006 18:09   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Mattayah


Adept Jeździecki
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 83


Status: Offline

pytam postaci
- kim jesteście
dokładniej przyglądam się śladom. rozglądam się po okolicy.próbuje zauważyć jakieś ważne szczegóły. próbuje wyczuć jaką energię magiczną. próbuje odnależć jakąś drogę przeinkę
Post » Wysłany: Czw Maj 18, 2006 18:09 Zobacz profil autora PW
Ogryzek » Czw Maj 18, 2006 18:51   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Ogryzek


Pomocnik Stajennego
Dołączył: 22 Sty 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 198
Skąd: Opole

Status: Offline

"Wspaniale"-Myślę-"Kolejna klątwa do spełnienia. I jeszcze te dwie nie były tak zamroczone, na jakie wyglądały w pierwszej chwili, i mnie zauważyły... Trudno."
Wychodzę zza drzewa, ale cały czas w sporej odległości od pozostałej dwójki.
-Nieważne, kim jestem, ale jak się tu znalazłam. Pamiętacie cokolwiek, znacie to miejsce?
Rozglądam się po lesie, szukając znajomych roślin lub dymu, wskazującego na bliskość innych istot.
Post » Wysłany: Czw Maj 18, 2006 18:51 Zobacz profil autora PW
Toledo » Sob Maj 20, 2006 14:57   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Toledo


Koniuszy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 485
Skąd: Otwock k/Wawy

Status: Offline

W pobliżu dostrzegacie tylko 4 ogromne ślady. Niestety nie zauważacie żadnych oznak bytności innych istot...Nie ma tu nic nadzwyczajnego, po prostu zwykły las - chyba, że brak jakichkolwiek dźwięków wydawanych przez zwierzęta może budzić wasz niepokój... Przed nami znowu Komarów! | Ej bracie, znów zęby zatnij. | Dwie szarże los nam rozbił, | Pójdziemy do ostatniej.
Post » Wysłany: Sob Maj 20, 2006 14:57 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Mattayah » Sob Maj 20, 2006 16:59   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Mattayah


Adept Jeździecki
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 83


Status: Offline

Pytam
- co robimy
zastanawiam się nad śladami czy m czegoś ni przypominają.
_ nie wiem co to za miejce zastanawiam śie jak się tu znaleźliśmysię
Post » Wysłany: Sob Maj 20, 2006 16:59 Zobacz profil autora PW
Dagles13 » Sob Maj 20, 2006 18:01   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Dagles13

Lansjer

Lansjer
Dołączył: 13 Mar 2006
Pochwał: 1
Posty: 1788


Status: Offline

Wracam do dwuch pozostalych osob. Slysze pytanie jednej z nich. -Moze poszukamy jakis oznak zycia?-proponuje
-Moze znajdziemy jakies zwierze lub jakas istote, spytamy sie o miejce w ktorym se znajdujemy.Niestety nie poznaje tego miejsca, rosnacy tu uklad roslin nie przypomina zadnego znajomego miejsca.
Post » Wysłany: Sob Maj 20, 2006 18:01 Zobacz profil autora PW
Ogryzek » Sob Maj 20, 2006 19:03   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Ogryzek


Pomocnik Stajennego
Dołączył: 22 Sty 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 198
Skąd: Opole

Status: Offline

-Jak długo zamierzacie jeszcze tak stać pośrodku lasu?- pytam zirytowana i odwracam się do tej, która zaproponowała poszukanie żywych istot- Masz rację. Coś wymiotło stąd zwierzęta, a one wiedzą, co robią...

Wchodzę na drzewo, żeby się przekonać, że las rozciąga się aż po horyzont.

-My też nie powinnyśmy tu tak sterczeć. Ten las gdzieś się kończy. Trzeba znaleźć jakieś ludzkie albo elfie siedziby. Nie wiem, jak wy, ale ja idę na północ, czy jakkolwiek nazywają tu ten kierunek świata- jest równie dobry w naszym położeniu, jak każdy inny.

Patrząc na mech, porastający pnie, lokalizuję kierunek północny i ostożnie zagłębiam się w las. Po chwili oglądam się przez ramię i mówię do pozostałych:

-Idziecie czy chcecie zaproponować lepsze wyjście?
Post » Wysłany: Sob Maj 20, 2006 19:03 Zobacz profil autora PW
Toledo » Pon Maj 22, 2006 15:54   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Toledo


Koniuszy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 485
Skąd: Otwock k/Wawy

Status: Offline

W odpowiedzi na to pytanie wiatr zerwał się kierując luźne liście w kierunku przeciwnym niż wskazała Soveless...Ruszacie za nią? Przed nami znowu Komarów! | Ej bracie, znów zęby zatnij. | Dwie szarże los nam rozbił, | Pójdziemy do ostatniej.
Post » Wysłany: Pon Maj 22, 2006 15:54 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Dagles13 » Wto Maj 23, 2006 15:45   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Dagles13

Lansjer

Lansjer
Dołączył: 13 Mar 2006
Pochwał: 1
Posty: 1788


Status: Offline

-Wiatr wskazal nam droge. Chodzmy tam.
Wskazuje kierunek w ktory wieje wiatr i oddalam sie w ta strone.
Robie kilkanascie krokow, odwracam sie i sprawdzam czy inni ida za mna.
Post » Wysłany: Wto Maj 23, 2006 15:45 Zobacz profil autora PW
Mattayah » Wto Maj 23, 2006 18:28   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Mattayah


Adept Jeździecki
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 83


Status: Offline


-Dobra idziemy.
mówię i idę za Dagles. rozglądam się za jakimiś oznakami życia może jakieś zwierzęta coś tego typu. przygotowywójr czar odpychający ( tak na wszelki wypadek)
Post » Wysłany: Wto Maj 23, 2006 18:28 Zobacz profil autora PW
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Pokaż posty:  |   Skocz do:  


» Forum » RPG » Gra 1b; cześć pierwsza; GM: Toledo

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum