Serwis qnwortal.com wykorzystuje "ciasteczka". Więcej w naszej polityce Cookies.

Społeczność jeździecka czeka na Ciebie

Już dziś dołącz do internetowej społeczności jeździeckiej skupiającej pasjonatów i profesjonalistów hippiki.


  • skupiamy 19 tysięcy Koniarzy
  • ponad 900 wartościowych artykułów
  • ponad 600 tysięcy zdjęć
  • ciekawe dyskusje
  • ludzie pełni pasji
  • fotorelacje z zawodów
  • rozbudowana baza rodowodowa
  • giełda koni i ogłoszenia

Masz już swój profil?

Zostań członkiem społeczności

* powyższe proste pytanie ma na celu
ochronę przed automatami spamującymi


Korzystanie z serwisu jest darmowe. Pełny dostęp uzyskasz po zarejestrowaniu się.
Dołączenie do nas nie zajmie więcej niż 30 sekund.

Twoje konto



Zobacz też

Kalendarz jeździecki

Luty 2019

PnWtSrCzwPtSobNd
  1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
Brak zaplanowanych wydarzeń na dzisiaj...

Wasza opinia

Gdzie jest paszport Twojego konia?








Głosy: 1062 Opinie: 3




Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092


» Forum koniarzy » RPG » Wasze Postacie


Napisz nowy temat
bunny666 » Sro Lip 13, 2005 8:49   Przewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline


wiec jak sie skonkretyzujecie i wyjkazecie inicjatywe to podam dokładnie co nalezy podac jakie umiejetnosci i cechy wyjsciowe. mag czerwony tez moze stworzyc np zaporę z ognia która moze odpierac ataki kierujac je w przeciwnika. ;] wszystko bys chciał Uśmiechnięty nio niestety nie ma tak dobrze Uśmiechnięty
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Sro Lip 13, 2005 8:49 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
buschmenka » Pią Lip 15, 2005 11:53   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

buschmenka

Luzak

Luzak
Dołączył: 11 Cze 2004
Pochwał: 4
Ostrzeżeń: 1
Posty: 3431


Status: Offline

a jeśli jestem jakimś innym humanoidem niż mag, to też mogę się posługiwać magią, czy nie?
Post » Wysłany: Pią Lip 15, 2005 11:53 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
bunny666 » Pią Lip 15, 2005 18:55   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

hmmm mozesz ale w baaardzo małym zakresie trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Pią Lip 15, 2005 18:55 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
Trinity » Sob Lip 16, 2005 12:17   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Trinity


Masztalerz
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 690
Skąd: Wrocław

Status: Offline

Bunny, no to postacie już chyba wzyscy mamy prawda? to co teraz? Czy teraz nie jest Twoja kolej na ustalenie jakichś zasad, czy coś takiego... Nie wiem, nie znam się na tym, ale o ile się nie mylę coś wspominałaś o mapach, jakichś kartach etc... ludzie koniom zgotowali taki los...
Post » Wysłany: Sob Lip 16, 2005 12:17 Zobacz profil autora PW Wyślij email Skype
bunny666 » Sob Lip 16, 2005 12:30   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

własnie szukam kart
znaczy wspołczynników bo juz nie pamietam ;/
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Sob Lip 16, 2005 12:30 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
buschmenka » Sob Lip 16, 2005 17:34   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

buschmenka

Luzak

Luzak
Dołączył: 11 Cze 2004
Pochwał: 4
Ostrzeżeń: 1
Posty: 3431


Status: Offline

to beznadzieja z tymi czarami Zdziwiony ./ Ja się tak nie zgadzam Zdziwiony Puszcza oko Pokręcony i zły . Może zrobisz speszal dla nas jakieś inne zasady? Plosimy...
Post » Wysłany: Sob Lip 16, 2005 17:34 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
bunny666 » Sob Lip 16, 2005 21:05   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

:O nie podoba Ci sie ze sama mozesz czary dowolne wymyslac??
nie mag nie ma many by czarowac Uśmiechnięty
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Sob Lip 16, 2005 21:05 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
buschmenka » Sob Lip 16, 2005 22:29   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

buschmenka

Luzak

Luzak
Dołączył: 11 Cze 2004
Pochwał: 4
Ostrzeżeń: 1
Posty: 3431


Status: Offline

akurat to, że będę mogła czary dowolne wymyślać mi się podoba
nie podoba mi się ten bardzo mały zakres używania czarów Puszcza oko
Post » Wysłany: Sob Lip 16, 2005 22:29 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
bunny666 » Pon Lip 18, 2005 11:06   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

hmmmm to jest system w którym maks dowolnosc maja magowie ''''''

BARBARZYŃCA

Są dzielni, lecz czasem nieostrożni, a ich umiejętności bojowe czynią z nich znakomitych poszukiwaczy przygód. Zamiast szkolenia i dyscypliny dysponują potężnym gniewem. który czyni ich silniejszymi, wytrzymalszymi i bardziej odpornymi na atak. Energii starcza im na kilka takich wybuchów gniewu dziennie, lecz to zwykle wystarcza. Ustawiczne wymykanie się niebezpieczeństwom wyposażyło barbarzyńców w coś rodzaju "szóstego zmysłu", nadprzyrodzonej zdolności wyczuwania zagrożenia i unikania ataków. Wytrzymałość biegowa barbarzyńców jest legendarna.



BARD

Często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom, by być naocznymi świadkami ich bohaterskich czynów. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak zaklinacze. Ponadto dzielą pewne wyspecjalizowane umiejętności z łotrzykiem, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokiego poziomu.



CZARODZIEJ

Używa magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czerodziejów magia nie jest talentem, ale trudną, choć wartą pracy sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach; wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostem uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywołać chowańca: niewielkie, magiczne zwierzę, które mu służy. Mając wysoki intelekt, czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.



DRUID

Uzyskuje swoją moc nie przez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nie nawidzą wszystkiego, co nienaturalne, między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich, gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierzę. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są ich tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką roztropność, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.



KAPŁAN

Są pośrednikami między sferą ziemską a boską lub piekielną. Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swojego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojącyhc na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich potrafią nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać, a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć, każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką roztropność, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.



ŁOTRZYK

Poszczególni łotrzykowie mają ze sobą niewiele wspólnego. O ile część z nich - a może nawet większość - to skryci złodzieje, to wielu służy też jako zwiadowcy, szpiedzy, detektywi, dyplomaci i zwykłe zbiry. Są wszechstronni o potrafią świetnie sostosowywać się do okoliczności; dysponują wieloma talentami, umożliwiającymi im zdobycie tego, do czego inni nie chcą ich dopuścić. Choć w walce nie mogą równać się z wojownikami, wiedzą, jak uderzać tam, gdzie najbardziej boli, a ich ataki z zaskoczenia mogą powodować poważne szkody. Łotrzykowie zdają się też mieć szósty zmysł, gdzie idzie o unikanie zagrożenia. Doświadczeni łotrzykowie dysponują niemal czarodziejskimi mocami i umiejętnościami, umożliwiającymi im skryte poruszanie się, wykonywanie uników i ataki z zaskoczenia. Ponadto, choć sami z siebie nie są w stanie rzucać zaklęć, czasami potrafią czarować z użyciem zwojów, uaktywniać różdżki i używać wszelkich magicznych przedmiotów.



MNICH

Są wszechstronnymi wojownikami, wyszkolonymi w walce bez broni i pancerza. Mnisi o dobrym charakterze są obrońcami zwykłych ludzi, zaś źli znakomicie nadają się na szpiegów i zabójców. Choć nie potrafią rzucać zaklęć, skupiają w sobie subtelną energię. Umożliwia ona zadziwiające czyny, takie jak leczenie się, chwytanie strzał w locie i błyskawiczne unikanie ciosów. Zdolności mnichów rosną w miarę zdobywania przez nich doświadczenia, dając im coraz większą władzę nad własnym ciałem i otoczeniem. Nosząc zbroję, mnisi doświadczają całego szeregu kar dotyczących zdolności, ponieważ używanie opancerzenia narusza ich surowy kodeks. Mnich w zbroi traci swe premie wynikające z roztropności i klasy pancerza zależnej od poziomu. Maleje też jego szybkość i liczba dosatkowych ataków bez broni na rundę.



PALADYN

Charakteryzuje się poważnym podejściem do przygody; nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wysoką roztropność, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.



TROPICIEL

To utalentowany łowca i myśliwy, którego domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamaist tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Często stają się obrońcami, pomagającymi ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie. Talenty tropiciela umożliwiają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu. Łowcy dysponują dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni tropiciele mają taką ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi; mają także zwierzęcych towarzyszy. Tropiciel powinien mieć wysoką roztropność, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.



WOJOWNIK

Mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a kończąc na strażnikach pożądku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do ochrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najabrdziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych wraz ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.



ZAKLINACZ

Używa magii mistycznej, manipulując energią magiczną raczej za pomocą wyobraźni i talentu, niż wyuczonej dyscypliny. Nie mają ksiąg, nauczycieli ani teorii - tylko surową energię, sterowaną ich wolą. Znają mniej zaklęć niż czarodzieje i zdobywają je wolniej, potrafią jednak rzucać je częściej i nie muszą ich przygotowywać z wyprzedzeniem. W przeciwieństwie do czarodziejów nie mogą specjalizować się w żadnej szkole magii. Ponieważ ich umiejętności magiczne nie wymagają lat studiów i wyrzeczeń, jak w przypadku czarodziejów, zaklinacze mają więcej czasu na naukę umiejętności bojowych i potrafią władać prostym uzbrojeniem. Zaklinacz może przywołać chowańca: niewielkie, magiczne zwierzę, które mu służy. Bardzo ważna dla zaklinacza jest charyzma i im wyższa jej wartość, tym wyższy poziom zaklęć, jakie zdoła opanować.

nie czytałam tego Pokazuje język ale to z d&d wiec powinno byc oks, poczytaj i wybierz cos UśmiechniętyUśmiechniętyUśmiechnięty
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Pon Lip 18, 2005 11:06 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
CrashOverride » Pią Lip 29, 2005 0:11   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

CrashOverride



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 3


Status: Offline

Że wam sie chce tyle pisac Jestem skwaszony



Spinek*
Drow
łowca
mężczyzna
wiek : 121
wzrost : 193

Śnieznobiale wlosy , skora lekko siwa , na lewym policzku spora blizna.
ulubione powiedzenie Bardzo wesoły "Mass whit the best , Die like the rest"



reszte umiejetnosci itd. dopisze jak bede mial chwile czasu Pokazuje język




*Spinek to na czesc moich wspanialych kumpi , a w zasadzie kumpla i kumpeli z "lineage2" z B&B Asha(Kasia) i hmajsta(Hubert) to dla was kochani Uśmiechnięty pozdrowienia Uśmiechnięty)))
Post » Wysłany: Pią Lip 29, 2005 0:11 Zobacz profil autora PW
Iska » Pią Lip 29, 2005 0:19   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Iska


Koniuszy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 511
Skąd: Piszczac/Lublin

Status: Offline

O zaszalales Pokazuje język ale czemu to nie ma moja czesc sie nie nazywa Smutny buuu moglbys nazwac go np. Isiaczek lub Domis hmm moglby tez byc... no dobra nie mam juz pomyslow Zakłopotany jak cos wymysle to dopisze Pokręcony i zły witamy w naszym gronie Puszcza oko koniowych RPG-owcow



buziaki Chraszku Puszcza oko
Post » Wysłany: Pią Lip 29, 2005 0:19 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
bunny666 » Pią Lip 29, 2005 7:10   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

mam specjalny program do generowania imion do rpg

Crash słuchaj drow nie moze przynajmniej w moim mniemaniu miec siwych włosów czy skóry...
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Pią Lip 29, 2005 7:10 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
CrashOverride » Sob Lip 30, 2005 11:10   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

CrashOverride



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 3


Status: Offline

banny ja mam pytanko ile razy widziales drowa ??????????????????????????????????????????????????? sadze ze 0 bo drowy zwylkle maja bardzo ciemna az siwa skure i biale wlosy Jestem skwaszony
Post » Wysłany: Sob Lip 30, 2005 11:10 Zobacz profil autora PW
bunny666 » Sob Lip 30, 2005 11:20   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

bunny666


Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 14 Maj 2005
Pochwał: 1
Posty: 1508


Status: Offline

Cytat
banny


bunny....

Cytat
widziales

moja płec podwazona? Płacze lub jest bardzo smutny
Cytat
ile razy widziales drowa

generalnie nie chodza po ziemi....


Cytat
bardzo ciemna az siwa


ee? ciemna to ciemna a siwa to ee złamana biel?
Cytat
biale wlosy

zalezy od systemu, powaznie spotykałam sie z róznymi wersjami w ad&d maja np inny wzrost niz w innych systemach <elfy>


moze sie myle ;p
trzy linijki -> nowe prawa :]
Post » Wysłany: Sob Lip 30, 2005 11:20 Zobacz profil autora PW Wyślij email Odwiedź stronę autora Skype
CrashOverride » Sob Lip 30, 2005 11:25   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

CrashOverride



Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 3


Status: Offline


w takim razie chce zeby moj drow byl kolozu odblaskowo zielonego i pomaranczowe wlosy oczy niech ma rozowe
Post » Wysłany: Sob Lip 30, 2005 11:25 Zobacz profil autora PW
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Pokaż posty:  |   Skocz do:  


» Forum » RPG » Wasze Postacie

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum